Information for #c1a4819c2

Recording:

Member:

Sunny_K 2

Song:

Tomorrow - Annie

Artist:

from Annie (Movie Version)

Stats:

89 comments.

Link:

Embed:

HTML
BBCode

SingSnap:

-

Facebook:

Twitter:

Google:

Sunny_K

Recording information by Sunny_KSNAP-STAR 2

The Frolic House Challenge

"todays challenge is child star/ bratty inner child day!Pick any song you'd like and sing it, but sing it as a obnoxious child star or as your own bratty inner child, and dont be afraid to let that inner child out, the brattier ...the better! Good luck!"

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

OMG WHAT HAVE YOU DONE????

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

WHAT A MESS!!

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

YOUR CLEAN UP IS SOOO GONNA TAKE A WHILE

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

you set the wha??????????????????

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

i woulda did alot more than ground your butt!!!

Mike_Deth

Comment by Mike_DethGOLD 5

LOVED THIS YOU DID AN AWESOME JOB!

April-LadyKira

Comment by April-LadyKira

oh my... you did what to the dog???

April-LadyKira

Comment by April-LadyKira

LOL YAY Standing ovation!!1
Wonderful performance!!!

Risky

Comment by Risky

hi

Risky

Comment by Risky

Hahahaaaaaaaaaaaa

Risky

Comment by Risky

you suit red hair !!

Risky

Comment by Risky

you shaved the dog ? hahaaaaaaaa

Risky

Comment by Risky

LOL too cute & funny Kelly

BackwoodsBubba

Comment by BackwoodsBubbaPATRON

WOw you look just like my prom date lol

BackwoodsBubba

Comment by BackwoodsBubbaPATRON

BackwoodsBubba

Comment by BackwoodsBubbaPATRON

Unfortunatly when that sun comes out you will see your make up even better LOL

BackwoodsBubba

Comment by BackwoodsBubbaPATRON

did you do something diffrent with your hair?

grizz_lizard

Comment by grizz_lizard

DO YOU KNOW HOW MUCH THAT LIPSTICK COST!?????

LOL!!!

!!

grizz_lizard

Comment by grizz_lizard

you sound killa kidO!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY..lmao!!!

smallstrangegod

Comment by smallstrangegodGOLD

oh my goodness!