Winterfest 2011!

This topic is listed in Challenges & Themes - Completed.
It has been viewed 36,394 times and 829 replies have been made.

Previous Next
glorysaints

Reply by glorysaintsPATRON

i will join the fun!!!!!

lilredwolf18

Reply by lilredwolf18

SOUNDS LIKE A FUN ONE WILL BE WATCHING FOR THE START... FLAGGING

sherdangr8

Reply by sherdangr8

Happy New Year fellow Singsnappers!!!! I'm in and flagging....can't wait for WinterFest WOOOOHOOOOO!!!

GGal100

Reply by GGal100PATRON

WoooHoooo I'm in....flagging!

plainjane45

Reply by plainjane45GOLD

I never know if I should or not....but sounds fun and since I am in south georgia would love to have a snow man..just don;t want him to melt ...:-) Jane

shortcakej829

Reply by shortcakej829 +4

Definitely flagged...

JoeTomNJ

Reply by JoeTomNJGOLD

Flagging for snow digging sure!

Aslora

Reply by Aslora

flagged

Minxyx2

Reply by Minxyx2

jimiecee

Reply by jimieceeGOLD

When you hear my songs,,it's like your hearing the original recording,that's the way i sing em.enjoy

HELLO,,HAPPY NEW YEAR FELLOW SINGSNAPPERS...I MISS ALL MY FRIENDS HERE,,OLD AND NEW...I'LL BE HERE,,,,,,,FLAGGING..
KEEP UP THE GREATNESS...ALL.
LOVE,PEACE,BLESSINGS..
JIMIECEE.

Belle_Morte

Reply by Belle_MorteGOLD

Dolly wants to play ... dead r/b092fe709

YAY! another reason to procrastinate, hehehe.

I am IN and flagging

countrycharley

Reply by countrycharley

awesome....

witty_las

Reply by witty_las

And....here we go..........Defense
wow Paul! you're the earliest bird! lol!

Charzy

Reply by CharzyPATRON +1

This sounds like Fun! I'm in!
GBY All, Peace and Love, Char************

SamDave71

Reply by SamDave71

WHY NOT???? I'll flag...Sandi

IRISHBELLE

Reply by IRISHBELLEGOLD

COUNT ME IN. BACK FOR MORE CHALLENGE FUN WITH WINTERFEST, CAN'T WAIT..
IRISHBELLE

butterflykiss

Reply by butterflykissGOLD

if i get my sound fixed , i'll be here ,

Rastas

Reply by Rastas

Sounds great except here in Australia it is the middle of summer and sweltering hot so please send some of your winter coolness down here but no rain as we have floods everywhere. But I will participate anyway

SassyJeffHardyLady

Reply by SassyJeffHardyLady

I'm in

C4ntri3_GaL

Reply by C4ntri3_GaL

flagging!

cathy4001

Reply by cathy4001

FLAG

rockinwithgene

Edited reply by rockinwithgeneGOLD

FLAG

turtlerox

Reply by turtleroxGOLD

gonna check FO SURE!!!!!

BlueAngel69

Reply by BlueAngel69GOLD +5 +3

Happy Birthday Reno Otto!!! Loveya!!! :) <3

Flagging & hoping I can complete this one... will be back working full swing by March, & if this challenge extends into March, I sure don't wanna work hard at dressing my snowman, only to not get him fully clothed!!!..
Guess I DON'T really want him fully clothed, tho, cuz then he'd get too hot & just melt!!! lol

mickey-lee

Reply by mickey-leeGOLD +6

Well with my overdraft 2 get 2hosp.2get pacemaker so on 11-14-14 i can't pay fer gold aww i'm so sad

i'm flagging yes i like to be in this summerfest rocked i bet this going to rock did anyone hear Trevor say Feb. 7th. it's starting this friday Jan. 7th. Trevor is been drinking to much eggknock hhee hhee welcome all new member's to singsnap this will be a blast looking forward to listening and watching ya from mickey....if anyone need's any help look me up and i'll help in any way your good friend here on singsnap have a very great week

wannaB

Reply by wannaBGOLD

This sounds like so much fun!!!

I couldn't help but LOL about the groundhog thing!!

Looking forward to it!

Tink-a-Bella

Reply by Tink-a-BellaGOLD

This is gonna be Awesome and fun...I'm in for sure
Flaggin"

Daydreamer2008

Reply by Daydreamer2008GOLD +6

Shocktober, week 4. I'm a living dead lol www.singsnap.comr/b686454b1

Yay!! I am in!! Love these challenges! =o)

samhel

Reply by samhelGOLD

I would love to participate!

DreamMaster74

Reply by DreamMaster74GOLD

LET THE FUN BEGIN!!!!!!!!!!!
THIS LOOKS LIKE FUN
IM IN

WhOsYoUrDaDdY5

Reply by WhOsYoUrDaDdY5

I GUESS THAT YOU CAN COUNT ME IN, DEPENDING ON MY HEALTH

Irreplaceable_Mushy

Reply by Irreplaceable_Mushy

I'M IN!!!!!!

katten_Tusse

Reply by katten_Tusse

This sounds fun...I hope I can be in...if not I damn my health on it...until then.....Keep singing...:)

flagging

Dalejr

Reply by Dalejr

ok

Irreplaceable_Mushy

Reply by Irreplaceable_Mushy

okDalejr

haha, good lad :OP

Risky

Reply by Risky

Ginger_Ale

Reply by Ginger_Ale

I love winter, so I'm in.

JUST_PATRICK

Reply by JUST_PATRICKGOLD

i will give it a try

BlazeAlbert

Reply by BlazeAlbertGOLD +2

See everyone Friday

Xcruciatuz

Reply by Xcruciatuz

Fun

TLCingCajunMedic

Reply by TLCingCajunMedicGOLD

Flagging

mamie54

Reply by mamie54GOLD

I think I finally kicked the flu, so I am more than ready!

SingingRainbow

Reply by SingingRainbowSPECIAL-EVENTS +1 +9

j&d's country girls@ heart #41 semi-final round is up ladies!

Morning everyone Looks like we are gonna have quite the crowd for our first week!! Woohooooooooo!!
Have FUN! this is what WINTERFEST is all about!!

SingingRainbow

Reply by SingingRainbowSPECIAL-EVENTS +1 +9

j&d's country girls@ heart #41 semi-final round is up ladies!

I think I finally kicked the flu, so I am more than ready! mamie54

Glad to hear you are doing better hon Have fun this week!

dottiebee

Edited reply by dottiebee

sounds a real blast so im game lol

Sugah

Reply by SugahGOLD

Flagging..

starmaraiah

Reply by starmaraiah

Happy New Year !! This is a great way to start the year on singsnap...I definitely wouldn't want to miss this....

tazzybaby1949

Reply by tazzybaby1949GOLD +2

I'M IN.......THIS SHOULD BE FUN.

yclosky

Reply by yclosky

I am in

ohsweetpea

Reply by ohsweetpeaGOLD

Tagging

Previous Next