SingSnap's day out
Listed in Events.
Reply by Johnny6T9GOLD
Hey Nick!...leuk idee en er zijn vast wel wat nederlanders die zin in zo'n uitje hebben!...ikzelf ben altijd druk en onderweg en als ik even tijd heb dan zit ik liever hier achter me computertje te zingen!...ik wens je veel succes en hoop dat als het doorgaat dat het een geweldige dag word!...Good luck my friend!...Johnny!
Reply by wilfred1973
Hoi nick.
Ik zou best wel willen,maar waar wil je dat houden in welke regio??
Ik zou heel graag in contact willen komen met andere nederlandse singsnappers en misschien dat we een karaoke party kunnen houden op die dag/avond misschien in een cafe of bij iemand thuis??
Kunnen we onze zangtalenten in het echt een keertje meemaken.
Nog een vraagje?.
Mag je ook je vriendin/vriend meenemen naar dat uitje zonder dat die iets te maken heeft met singsnap???.
Ik ben het ermee eens,maar ik zou het niet op korte termijn doen omdat hier toch wel organisatie aan te pas komt vanwege datum/tijd/werken/geld.
Ik zie je mailtje wel tegemoet.
Grt
Wilfred
Reply by wilfred1973
Hey Nick!...leuk idee en er zijn vast wel wat nederlanders die zin in zo'n uitje hebben!...ikzelf ben altijd druk en onderweg en als ik even tijd heb dan zit ik liever hier achter me computertje te zingen!...ik wens je veel succes en hoop dat als het doorgaat dat het een geweldige dag word!...Good luck my friend!...Johnny!Johnny6T9
Heey johnny.
Je kan toch wel een keertje in het weekend gaan als je niet hoef te werken misschien.
Lijkt me leuk je te ontmoeten in het eggie.
Reply by mijke
Hallo Nick
Het is een leuk idee,maar op mij moet je echt niet rekenen.Ik ben ziek en kan helaas niet veel heb bovendien te weinig energie om aan dit soort dingen mee te doen.
Maar als het je lukt, wens ik jullie een gezellige dag toe
Mijke
Reply by Nick1992GOLD
Gezeelig gaat dat worden Wilfred! We moeten eerst maar even wachten tot de andere Nederlandse reacties!
Reply by Singing_Dutchman
Hallo Nick,
Leuk idee om iets met andere Sing-Snappers te doen.
Zelf ben ik lid van de HCC Midi en Muziek gebruikers groep. Die organiseert enkele keren per jaar een landelijke muziekdag waarop van alles gebeurt. Er is o.a. live muziek, mensen kunnen er evt. ook zelf iets komen doen (zingen, instrument spelen), er zijn workshops hoe je bijvoorbeeld je eigen muziek met sporen kunt opnemen op de PC, je kunt vragen stellen aan anderen etc. (o.a. programma's Cubase, Sonar/Cakewalk, Band-In-A-Box, Magix muzieksoftware , demo's muziek maken op de Wii etc.)
Er zijn een aantal ruimtes voor workshops/demonstraties en misschien is het mogelijk om daar een ruimte van beschikbaar te krijgen? Het is in een buurthuis in Maarn (midden NL) en er is op zo'n dag ook eenvoudige cathering (koffie, thee, drankjes, broodjes kroket etc.) een ideetje misschien? Ik zou zeggen, vraag het eens na bij de organisatie. Dit is de website : http://www.hccmuziek.nl/
Veel succes!
groeten,
Ruud alias Singing-Dutchman
Reply by Carla68GOLD
Wat leuk allemaal!!! Zou er ook dolgraag bij willen zijn maar dan zou het net moeten samenvallen met een bezoek aan Nederland, ik zal er niet speciaal voor uit Zweden komen, maar ben wel een aantal keren per jaar in NL, dus wie weet!? En anders kunnen we gewoon lekker bijkletsen op mijn Nederlandse theekransje, toch?
http://www.singsnap.com/snap/forum/topic/b826f2c?page=9d1c0
Toedeloe!
Reply by wilfred1973
Hoi Nick.
Mijn vriendin sweety88 is ook lid van singsnap maar zing niet zo veel.
Mag die er ook bij zijn want misschien heeft zij ook wel een idee.
Grt
Wilfred
Reply by Nick1992GOLD
tuurlijk elke Nederlander is welkom bij die dag!! en mag ideeën inzenden! Waarom zouden ze dat niet mogen??
Reply by wilfred1973
tuurlijk elke Nederlander is welkom bij die dag!! en mag ideeën inzenden! Waarom zouden ze dat niet mogen??Sing--Snap
Ik weet het niet nick maar het was maar een vraagje.
Reply by wilfred1973
Hoi Nick.
Ik denk niet dat er veel animo voor dit uitje is omdat ik zie dat er heel weinig nederlanders reageren op jou topic.
Ik vind het best wel jammer want had wel meer verwacht van onze nederlanders.
Reply by Agnethafan1
Hoi Nick,
Ik ben even op Singsnap en zag dit leuke plannetje staan. Echt een leuk idee en misschien wel mogelijk. Het blijkt alleen altijd moeilijk om een goede datum te vinden waarop iedereen kan.
Misschien kunnen we hier op Singsnap een Nederlands "hoekje" maken. Bij het message board of the chat en op een bepaalde tijd en datum gezellig kletsen of 1 keer per maand allemaal hetzelfde lied in een Nederlandse competitie doen ....ik roep maar wat. Dan kan Mijke ook gewoon deelnemen. Ik heb ook niet zoveel tijd en energie, maar vanuit huis is het wel te regelen hoop ik.
Bedankt voor je mail.
groetjes
Monique
Reply by wilfred1973
Hoi Nick,Ik ben even op Singsnap en zag dit leuke plannetje staan. Echt een leuk idee en misschien wel mogelijk. Het blijkt alleen altijd moeilijk om een goede datum te vinden waarop iedereen kan.
Misschien kunnen we hier op Singsnap een Nederlands "hoekje" maken. Bij het message board of the chat en op een bepaalde tijd en datum gezellig kletsen of 1 keer per maand allemaal hetzelfde lied in een Nederlandse competitie doen ....ik roep maar wat. Dan kan Mijke ook gewoon deelnemen. Ik heb ook niet zoveel tijd en energie, maar vanuit huis is het wel te regelen hoop ik.Bedankt voor je mail.
groetjes
MoniqueAgnethafan1
Vind ik ook ben het er helemaal met je eens.
Alleen kan dat hier ook denk ik of wil je een aparte room hebben voor een soort competitie maar daar weet Nick alles van die heeft er al wat georganiseerd??.
Edited reply by Nick1992GOLD
Beste Nederlanders,
Ik heb lang nagedacht! En heb besloten om iets te doen wat lijkt op een lang lopende contest, maar dat kan pas in juni beginnen!
Hebben jullie tips?? Die zijn namelijk van harte welkome en natuurlijk wil ik het niet in mijn eentje organiseren. Dus ik zoek ook hulp van een Nederlander die ervaring heeft met contests!
Kennen jullie nog meer Nederlanders? Nodig die dan a.u.b. uit op deze tread!
Ik hoop dat jullie mij willen helpen en/of tips willen geven!
Dank jullie wel voor jullie aandacht,
Nick
Reply by Nick1992GOLD
Ik heb het al eerder zoiets opgestart, stuur gerust je songs in: http://www.singsnap.com/snap/forum/topic/b62ec7a maakt niet uit wat voor songs en welke!
Reply by wilfred1973
Beste Nederlanders,Ik heb lang nagedacht! En heb besloten om iets te doen wat lijkt op een lang lopende contest, maar dat kan pas in juni beginnen!
Hebben jullie tips?? Die zijn namelijk van harte welkome en natuurlijk wil ik het niet in mijn eentje organiseren. Dus ik zoek ook hulp van een Nederlander die ervaring heeft met contests!
Kennen jullie nog meer Nederlanders? Nodig die dan a.u.b. uit op deze tread!
Ik hoop dat jullie mij willen helpen en/of tips willen geven!
Dank jullie wel voor jullie aandacht,
NickSing--Snap
Hoi Nick.
Ik zou je graag willen helpen maar ik ben niet zo thuis met contest's
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar wil wel een gooi doen om het te organiseren.
Reply by Nick1992GOLD
Ik weer het is eerste paasdag, maar ik heb jullie al zo lang niet meer gehoord of gezien hier. Dat ik dacht laat ik eens een verhaal schrijven!

Post by Nick1992GOLD
Hallo Nederlanders,
Wat zouden jullie vinden van een Nederlands singsnap uitje??
Hebben jullie tips of suggesties?
Organisatie op je nemen?
Enzo.....
Zeg het maar!