This topic is listed in Challenges & Themes - Active.
It has been viewed 71,328 times and 7,632 replies have been made.

Previous Next
a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Time to RRRRAAAWWWRRRRR!!!!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

We'll have to have a new challenge soon.... are ya ready?? hee hee

falconess09

Reply by falconess09

cooliooooooooooooooo
I am I am I am

shortcakej829

Reply by shortcakej829GOLD

yep yep

Curlyshirley

Edited reply by CurlyshirleyGOLD

Curlyshirley

Reply by CurlyshirleyGOLD

We'll have to have a new challenge soon.... are ya ready?? hee heea_god_s

Depends on if its a singing challenge or not coz i cant sing for toffee anymore.

Pictures i can do!!!!! lol

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

toffee?? Ok... I'll sing for candy

Curlyshirley

Edited reply by CurlyshirleyGOLD

lol..............old saying we have here Dee.......are you not sweet enough???? lol

There you go take your pic

a_god_s

Edited reply by a_god_sGOLD

hmmm.... perhaps not ;P

*edit*

I see those candies!! You are CRUEL!! I will virtually eat that whole case!!

*sigh* in reality I shall just drool... those are not healthy choice for me right now ;(

falconess09

Reply by falconess09

hey
THAT IS MY CANDYYYYYYYYYYYYYYYYY

falconess09

Reply by falconess09

I mean, I am on a CHOCCIE HIGH right now

I NEED CHOCCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

D-Lone-Wolf

Reply by D-Lone-Wolf

Singing with the sensational Jorji in celebration for
Gene & Bella's Joining.

"WITH U I'M BORN AGAIN" by: Syreeta & Billy Preston
http://www.singsnap.com/karaoke/r/bc998691e

Thx for the lovely visits & posts!
Shane & Jorji

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

I mean, I am on a CHOCCIE HIGH right now

I NEED CHOCCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWfalconess09

I'd suggest Iron Maiden. Your choice

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Thanks Shane! I'll be getting that tops of my list!

falconess09

Reply by falconess09

I mean, I am on a CHOCCIE HIGH right now

I NEED CHOCCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWfalconess09

I'd suggest Iron Maiden. Your choice a_god_s

LOL
I ate some KIT KATS.............I am fine now
lol

falconess09

Reply by falconess09

dad gum, that candy looks WONDERFUL don't it

Curlyshirley

Reply by CurlyshirleyGOLD

dad gum, that candy looks WONDERFUL don't itfalconess09

We saw you

Curlyshirley

Edited reply by CurlyshirleyGOLD

im writting in here for a test lol

cool that woked for me hahahahah

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

it worked!

The_Holy_Mole

Reply by The_Holy_MoleGOLD

In radio daze...

A lil something for Dee and Shirley... remember that yoga position we talked about?

The Bitter End
http://www.singsnap.com/karaoke/r/b98de8f7e

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

A lil something for Dee and Shirley... remember that yoga position we talked about?

The Bitter End
http://www.singsnap.com/karaoke/r/b98de8f7e

The_Holy_Mole

Downward-facing dog?? hahahaahaa!!!

a_god_s

Edited reply by a_god_sGOLD

falconess09

Reply by falconess09

listened to here
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

falconess09

Reply by falconess09

freakin wrong thread grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

too much choccie today perhaps lol

Marva

Reply by MarvaGOLD +2

listened to here
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx
falconess09

giggle*

falconess09

Reply by falconess09

listened to here
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx
falconess09

giggle*Marva

luv those giggles................

that was when I was listening to the Pisces entries LOL

hee hee

off to school
black ice on the road and NO delay

D"oh

lol
oh well

toodles for now
see ya'll this afternoon
have a terrific Tuesday

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Funny bunch!!

I wanna thank someone for my Lucky Shamrock! *SQUEEZE*

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

and a couple more! Cute

Big Hugs for Everyone!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Temple Challenge

I fully support the SS Fitness Challenge and this challenge will certainly fill the bill!!

Dance! Chose a song about dancing. One that has dance in the title or is a dance... ie: Polka, Boogie, Slide, Bop, Waltz. I'm sure you'll find something good!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

I found mine

The Bertha Butt Boogie - Part 1 ~ The Jimmy Castor Bunch
http://www.singsnap.com/karaoke/r/b48a6975e

shortcakej829

Reply by shortcakej829GOLD

here you go....this is one from a longggg time ago...
Mashed Potato Time
Dee Dee Sharp

http://www.singsnap.com/karaoke/r/b8ad0a34e

shortcakej829

Reply by shortcakej829GOLD

GrannyNan told me about this young man...she actually knew as a young sprout...I wanted to share this gorgeous voice with you all..he is new...only 3 songs so far...tnpianoman....

The Glory of Love

http://www.singsnap.com/karaoke/r/baab1c5e6

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Thanks Cat!

WillowDragon

Reply by WillowDragon

Another offering! Been a while! lol

'Rain on my Parade'
Barbra Streisand

http://www.singsnap.com/karaoke/r/beb1772a6

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Hiya WillowDragon! Thanks for the offering

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

geez... I certainly got some catching up to do!!

Busy, busy... better than dead

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Dang... even less of a voice today ;(

This chest cold/congestion is just so frustrating!!!

I'll look on the bright side, it give me more time for listens

Marva

Reply by MarvaGOLD +2

Hehe, I'm pretty tired these days but I thought I'd try a new one from me for the Temple:)

Evanescence

Hello

http://www.singsnap.com/karaoke/r/b08e19152

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Thanks Marva!! I like when you try new ones!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Slowly getting it back together... the pipes are feeling much better today... *fingers crossed* I'm on the upswing

Too nice out ... Gotta fly!

Find your Frolic and Sing On!

RogueGambit67

Reply by RogueGambit67GOLD

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Great story John! Now if we could get the rest of the kids (and their parents) outside running around!

Marva

Reply by MarvaGOLD +2

Just stopping in to say thanks for the lovely comments! I know that I've got a long ways to go but you guys are really an important part of my inspiration! HUGS

a_god_s

Edited reply by a_god_sGOLD

Marva, don't sell yourself short. I'd like to think we've all gotten a bit better and had some FUN along the way.

Life isn't about a destination (we all get to the same end); it's about the journey

Marva

Reply by MarvaGOLD +2

Too true, thanks, Dee!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Still trying to take it easy on the pipes, but I did give the SS Fitness Challenge a quick one-take, did a beautiful duet with Rage and oh, lordy help me, I've got a killer final round in Icaurs' & Ronnie's Metal Mayhem!

Growl don't fail me now!!

I hear my pillow calling!!

Find your Frolic and Sing On!!

Curlyshirley

Reply by CurlyshirleyGOLD

Look what i got for Mothers day off Toni John and Jamie.

How Boss are They???? There real flowers too...........

Just thought i would show you all since haven't been on since we did the Zodiac.
Iv Started a course in English and Maths mainly maths at moment cos im so rubbish with that lol. Will get on soon though.

Have a good Day/Night which ever one relates to you.

Lv Shirl.
xxxxxx

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

Those are soooo cool Shirl!! Very pretty!!

We'll catch up soon!!

a_god_s

Reply by a_god_sGOLD

I've been called to duty as General of the Rock Revolution's Angel Team.

We aim to defeat the Demons and protect the pearly gates.

I'll be flying around to check in. Offerings make me smile

Find your Frolic and Sing On!

Previous Next