Take A Leap Of Love

This topic is listed in Challenges & Themes - Completed. It has been viewed 11,363 times and 406 replies have been made.

  Next
NovellaLEVEL 63

Post by NovellaSNAP-STAR +86

:)

Take A Leap Of Love In 2012!

This challenge will mark the end of our memorable Month of Love! This is a leap year, so we thought we would do an event in honor of this special occasion! The past 29 days have been jam-packed with hearty goodness. We've watched our friend Willie, said farewell to Winterfest, gave our furry friends some love, sent out adorable Heart O' Grams and much much more! We've got one final warm fuzzy challenge - are you up for it?

Your Leap Year Challenge:

A popular Irish tradition states that any man who receives a proposal must accept it or suffer a terrible fate. We're not going to ask you to propose to someone but we are going to challenge you to dedicate your song to someone and and create a secret sign just for them. Read Part A and B below for all the details!

Leap Year Challenge Part A: Sing any song from the Feature Page. The song must be dated February 29, 2012.

Leap year Challenge Part B: Dedicate your song to anyone on the site (or group of people), tell us how they are special in your life and then show us your secret sign! The 'secret sign' might be a wrinkling of the nose, wink of the eye, tug on your ear or blowing them a kiss! Anything and everything is accepted! This secret sign will be your way of saying, "Hello!", "I Love You!", "I Care"! Something special for just the two of you! If you're on cam, show it to us! If you're doing audio only, describe it in your song comment section!

Rules & Guidelines:

1. The Challenge is open from 12:00 AM to 11:59 PM EST Wednesday February 29, 2012.
2. You song must be dated Feb 29.
3. Duets with the person you're dedicating your song to are allowed but only you will get the banner on your page.
4. Gender Benders are acceptable
5. You MUST have FUN! Fun, Fun, Fun!
6. Post your challenge link back in this thread.
7. Web cams are encouraged but not required.
8. Challenge is open to all members.
9. One song per Snapper.
10. Promotion of non-challenge songs is strictly prohibited.
11. Post your link only once, if you think you've been missed contact the SingSnap Events Team.
12. Did I mention you must have FUN?
13. The song must be submitted in the following format.

Username
Song Title
Song Link

Happy Singing!

SingingRainbowLEVEL 59

Reply by SingingRainbowSNAP-STAR +9

J&D's CG@H#47 SEMI-FINALS!

"Leaping in" Hehehe Have a fun challenge everyone! Tell your friends and come celebrate the 29th, you won't see it again till 4 yrs from now ya know? LOL

NovellaLEVEL 63

Reply by NovellaSNAP-STAR +86

:)

hahahaha Denise!

I'll be here! See you guys tomorrow!

SingingRainbowLEVEL 59

Reply by SingingRainbowSNAP-STAR +9

J&D's CG@H#47 SEMI-FINALS!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

MzAnaLEVEL 4

Reply by MzAna

Do we have to say their name when we dedicate the song?

Nick1992LEVEL 42

Reply by Nick1992PATRON

Pls join the LAST LIC forum/topic/b81dff54

this would be so much fun!!!

SoftiSings

Reply by SoftiSings

WOW LOVE IT NOW WHO IS NOT MARRIED LOL

Ima_Merman

Reply by Ima_Merman

sounds heckka fun!

MitchRobertsLEVEL 2

Reply by MitchRobertsGOLD

I'm feeling froggy, so I'm leaping in! LOL!

Terry

Reply by Terry


9. One song per Snapper.
Novella

oh that's not nearly enough.....

NovellaLEVEL 63

Reply by NovellaSNAP-STAR +86

:)

Do we have to say their name when we dedicate the song? MzAna

Nope, not if you don't want to You can just use a code name or a general term like "someone special, you know who you are ;)" lol

NovellaLEVEL 63

Reply by NovellaSNAP-STAR +86

:)


9. One song per Snapper.
Novella

oh that's not nearly enough..... Terry

LMAO! Mr Popular!

NovellaLEVEL 63

Reply by NovellaSNAP-STAR +86

:)

WOW LOVE IT NOW WHO IS NOT MARRIED LOLBreezyDawn

I am but we can be secret admirers anyways

Ms_Truckin_BlueyLEVEL 4

Reply by Ms_Truckin_Bluey

hahahaha Denise!

I'll be here! See you guys tomorrow!Novella

Well fancy meeting you 2 here..lol

See all you Leaping Snappers tomorrow!!.. Woohoo can we play leap-frog too?

Ms_Truckin_BlueyLEVEL 4

Reply by Ms_Truckin_Bluey


9. One song per Snapper.
Novella

oh that's not nearly enough..... Terry

LMAO! Mr Popular!Novella

but I only know 1 song...

KS_KutieLEVEL 47

Reply by KS_KutieSNAP-STAR +1

T-N-T All Genre Duet Contest in Auditions Come Join Us :)

=)

ChelseaBSB

Reply by ChelseaBSB

I'm in!! Yay!!

crimsondreamsLEVEL 14

Reply by crimsondreamsGOLD

oooh cant wait:)

shiwardLEVEL 32

Reply by shiwardGOLD

flagged

Carol-ALEVEL 39

Reply by Carol-ASNAP-STAR

IM IN

JUST-KC-1966LEVEL 7

Reply by JUST-KC-1966

I will join you all and give it a go.. this will be my first time participating in anything.. see you all tomorrow

VikkiChick

Reply by VikkiChickSNAP-STAR +4

r/ad733942b

Be back tomorrow with a song!

ShilohkokoLEVEL 46

Reply by ShilohkokoSNAP-STAR +34

It is quite warm here in FL for this TN girl so just chillin today! Keep Singin!

Sweet!

CelticWitch1971LEVEL 25

Reply by CelticWitch1971SNAP-STAR

Taking a flying leap and IN!!

ShilohkokoLEVEL 46

Reply by ShilohkokoSNAP-STAR +34

It is quite warm here in FL for this TN girl so just chillin today! Keep Singin!

May or may not be a new pic Ms Novella but either way....Love it.
You look GAW JOUS! I always wanted blue eyes.... :O)

White_starLEVEL 26

Reply by White_starGOLD

flagging

Angel_kisses_49LEVEL 15

Reply by Angel_kisses_49GOLD

flagging

cannotsing24LEVEL 51

Reply by cannotsing24SNAP-STAR +3

Have a super duper week end love you God bless,,,,,,,,,,,,

Flagging,,,,,,,,,,love challenges big or small count me in lol....

cannotsing24LEVEL 51

Reply by cannotsing24SNAP-STAR +3

Have a super duper week end love you God bless,,,,,,,,,,,,

wow...frightened in getting into TROUBLE like so many guys out there sorry guys ...........

tree1LEVEL 43

Reply by tree1SNAP-STAR

Now where is tree1 going to put the window at,in the bathroom? He.he..

i love, this love challenges..

a_god_s

Reply by a_god_sSNAP-STAR

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

fla_beach_bunnyLEVEL 36

Reply by fla_beach_bunnyGOLD

flagging..

CoalminersdaughterLEVEL 17

Reply by CoalminersdaughterGOLD

I'M IN. THANK YOU SS

Terry

Reply by Terry


9. One song per Snapper.
Novella

oh that's not nearly enough..... Terry

LMAO! Mr Popular!Novella

I hope "To All The Girls I've Loved Before" is on the feature list tomorrow....LOL

DraymaxLEVEL 45

Reply by DraymaxSNAP-STAR +4

In like Flynn!

tillie426LEVEL 23

Reply by tillie426PATRON

I'm in...love the challenges....

ohboyLEVEL 2

Reply by ohboy

flagged

Jami19LEVEL 18

Reply by Jami19GOLD

I'm n!

xJayliciousx

Reply by xJayliciousxGOLD

</3...Distraught...beginning to wonder who my real friends are....

flaggin

Jami19LEVEL 18

Reply by Jami19GOLD

I'll be intersted to see if Trevor can do an annoucement in jusst 4 minutes,lol

dearsomeoneLEVEL 53

Reply by dearsomeoneSNAP-STAR +2

Happy Sunday !

wowww!!! I need someone to sing for me !!! LOL, LOL !!! hmmm, i need to find someone to sing too ...haha!!! see 'yah !!

Franny1711LEVEL 24

Reply by Franny1711GOLD

whooo i hope i can be part of this one because every time i want to do a chalange ther will be comming up something else so i dont promise anything but i will try !!!!
flagging

Rebecca_LLEVEL 25

Reply by Rebecca_LGOLD

flagging!

AMOONLEVEL 7

Reply by AMOON

sounds like fun lol

theponen

Reply by theponen

ok I'm in

KrazyBoutKatzLEVEL 1

Reply by KrazyBoutKatz

flagging for sure..this will be great!

gigibellaLEVEL 42

Reply by gigibellaGOLD +3

Thanks so much for the great comments- working my way to your studio..enjoying listening :)

i'm in ... ribbit

SimplyRozzy47LEVEL 42

Reply by SimplyRozzy47PATRON

COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LIKE THIS!!!!!!!!!

Mike_DethLEVEL 56

Reply by Mike_DethSNAP-STAR

well allright.,..i dont have to work out...so ...i will prolly do this one lol.flagging

conan72LEVEL 22

Reply by conan72 +2

I'm in I like to leap now and then:

AlmostAClassyLady

Reply by AlmostAClassyLady

I'm going to take the plunge and leap in to this one lol .... flagging

  Next